Velkommen i Gimsing Sognehøjskole, Struer

Velkommen til foredrag i Gimsing Sognehøjskole, mandag formiddage i foråret og efteråret 2024

Foredragsholderne er engagerede og kompetente. De formidler den nyeste viden og belyser aktuelle emner.

Flere af foredragsholderne er forfattere og er støttet af Statens Kunstfond.

Foredragsrækkernes overskrifter er:

LITTERATUR og MENNESKELIVET - om tro - etik - eksistens.

Desuden arrangerer Sognehøjskolen spændende debatarrangementer og rejser/ture, som løbende annonceres her på hjemmesiden.

Litteratur foredragene afholdes i Folkets Hus, Tegltorvet 2, 7600 Struer, og foredragene i Menneskelivsserien afholdes i Gimsing Menighedshus, Hjermvej 49, 7600 Struer. Se ellers under de enkelte arrangementer, hvor de afholdes.

Sognehøjskolens mailadresse er post@gimsingsognehojskole.dk.

Tilmelding og betaling

Se omtalen  af de enkelte foredrag og arrangementer ved at klikke på billedet.

Tilmelding er mulig, så snart tilmeldingsknappen bliver aktiveret. Den forsvinder, når tilmeldingsfristen er udløbet.

Fødselsdato og år indlæses, og vælg: Kommune, deltagertype (almen) og betalingsform. Betingelserne accepteres.

Man kan tilmelde sig hele serier (fem foredrag) og enkeltforedrag senest torsdagen før, hvis der er plads.

Menneskelivet - fem foredrag. Forår 2024 og efterår 2024 afholdes i Gimsing Menighedshus, Hjermvej 49, 7600 Struer. (Max 120 deltagere pr. foredrag)

Litteratur - fem foredrag. Forår 2024 og efterår 2024 afholdes i Folkets Hus, Tegltorvet 2, 7600 Struer.

Pris: 450 kr. for en hel serie (inklusiv kaffe/te og et smurt rundstykke i Menighedshuset - i Folkets Hus kaffe og et stk. chokolade)

Pris for enkeltforedrag: 100 kr. (inkl. kaffe/te og et smurt rundstykke eller chokolade - se ovenstående)

Tilmelding: via hjemmesiden.