TILMELDING VIA HJEMMESIDEN - hvordan gør jeg?

Gå ind på hjemmesiden: www.gimsingsognehojskole.dk
Under "Menu" vælg sæson, og klik på det hold/ den aktivitet du vil tilmelde dig.

Klik på  knappen TILMELD og udfyld skemaet.

Fødselsdato og år skal indlæses, og vælg: Kommune, deltagertype (almen) og betalingsform. Betingelserne accepteres.

Vises ingen TILMELD-knap, er du for tidligt ude.

Trykker du på TILMELD-knappen ved rød markering "venteliste", tilmelder du dig på ventelisten.
BETAL IKKE! Vi kontakter dig, hvis der bliver ledig plads.

Betalingsmåde:
Ved tilmelding på hjemmesiden www.gimsingsognehojskole.dk kan der betales med dankort, Visa/dankort eller MobilePay online.

Du vil på mail modtage en tilbagemelding/bekræftelse samt en mail med faktura/kvittering.

NB! Du er først tilmeldt, når du har betalt.

Efter aftale med en af kontaktpersonerne kan betaling ske ved fremmøde med Mobile Pay nr. 184931 eller kontant.

Husk at oplyse aktivitet.

Hvad gør jeg, hvis jeg får brug for hjælp?
Hvis du er utryg ved brug af hjemmesiden, kan du naturligvis tilmelde dig nedestående pr. mail eller telefon til kontaktpersonerne:

1. Skoleleder Frode Peitersen, e-mail: post@gimsingsognehojskole.dk, telefon 2147 6099

2. Edith Laustsen, e-mail: e.laustsen35@gmail.com, telefon 2086 0268

Sidste tilmeldingsfrist
Se under omtalen af de enkelte aktiviteter. Foredragene kan følges enkeltvis.
Generelt, hvis der er ledige pladser: Senest torsdagen før. Bliver du forhindret, meld da afbud, så en anden kan få glæde af pladsen.

Hvem kan deltage?
Alle er velkomne - uanset bopælskommune.

Gavekort
Vi udsteder gerne gavekort gældende for såvel serier som enkeltforedrag og andre arrangementer.